Узагальнити та систематизувати знання учнів по темі "Многокутники", повторити поняття многокутника, види многокутників, правила побудови правильних многокутників, розвивати навички дослідницької діяльності (многокутники в природі, архітектурі, будівництві, мистецтві, в житті), спостережливість, аналітичне мислення, вміння самостійного опрацювання та систематизовувати матеріал, вміння робити висновки.
Цілі:
- формувати ціннісно-смислову компетентність, яка дозволяє розширити здатність бачити та розуміти навколишній світ, орієнтуватися в ньому, усвідомлювати свою роль і призначення, творчу спрямованість;
- формувати комунікативну компетентність для розширення способів взаємодії з оточуючими й окремими людьми, вдосконалювати навички роботи у групі, відігравання різних соціальних ролей;
- формувати навчально-пізнавальну компетентність - аналіз й уміння організації цілепокладання, планування, генерації ідей, аналізу, рефлексії, самооцінки навчально-пізнавальної діяльності;
- формувати інформаційну компетентність, яка дозволить забезпечити навички діяльності учнів стосовно інформації, що міститься в навчальних предметах та освітніх галузях, а також у навколишньому світі;
- формувати компетентність особистісного самовдосконалення, яка спрямована на засвоєння способів саморозвитку та самопідтримки, безперервне самопізнання, розвиток необхідних сучасній людині особистісних якостей.
Немає коментарів:
Дописати коментар